La Fundació posa en marxa els seus dos grans projectes: la construcció d’un Centre de Formació a Sant Esteve Sesrovires i la rehabilitació de la Masia Ca l’Esquena Cremat a L’Hospitalet per convertir-la en Centre de Dia

El passat mes de juliol de 2012 la Fundació Jaume Balmes AZ va arrencar el seu primer gran projecte, amb l’inici de les obres per a la construcció d’un Centre de Formació a la localitat de Sant Esteve Sesrovires.

Recentment, la Fundació ha començat l’adequació d’una masia del s. XIX per transformar-la en un Centre de Dia per a la gent gran. Coneguda amb el nom de Ca l’Esquena Cremat i situada a L’Hospitalet Centre, un cop rehabilitada oferirà serveis de fisioteràpia i gimnàstica de manteniment, menjador, podologia, higiene personal, transport adaptat, suport i intervenció amb les famílies.

Aquests projectes s’emmarquen dins de l’obra social de la Fundació, promovent activitats als sectors d’educació, sanitat i medi ambient.